12e nacht: Woensdag 4 jan – Airuh, godin van het element Lucht

Hi, mijn naam is Airuh en ik ben de godin van het element Lucht. Ik toon mijn wijsheidsenergie op aarde in verschillende gedaanten en vormen. Zo herken je mij als mens aan mijn ietwat nerveuze houding, dunne en springerige lichaam. Als mijn energie niet vrijelijk kan stromen door blokkerende gedachten, dan toon ik mij als iemand die snel jaloers is, zich met anderen vergelijkt en ongeduldig van aard.  Als ik op mijn best ben, dan heb ik een rotsvertrouwen in dat alles zijn tijd heeft om tot manifestatie te komen. En heb ik een haarscherp gevoel voor de juiste timing.  De trilling van mijn energie heeft de kleur groen en ik ben verbonden met de noordelijke windrichting.

Opdracht – voorbereiding voor de nacht
a. Laat de tekst en de energie van Airuh tot je doordingen, maak notities of tekeningen
b. Breng jezelf in de Hypnogogic-staat 
b. Neem de energie van Airuh mee de nacht in en vraag haar om een heldere droom over jouw thema-vraag.
c.  Schrijf vannacht of morgenochtend je droom op (als je ‘m hebt kunnen vangen)
d. Laat overdag de hele dag in het teken staan van de energie van Airuh, je thema-vraag en verzamel je inzichten in je schets/plak/schrijfboek

Scroll naar boven